.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادي:واحدهای مسکن مهر از استحکام لازم برخوردار نیستند

 

شمال نيوز-عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تامین زیرساخت‌ها و استحکام واحدهای مسکن مهر دچار مشکلات جدی است، گفت: متاسفانه سوءمدیریت موجب شده که تامین زیرساخت‌های تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر همچنان در هاله‌ای از ابهام باشد.

محمد دامادي اظهار داشت: مسکن مهر می‌توانست یک اتفاق مثبت باشد و اتفاقا اجرای این طرح تصمیم درستی بود، اما واحدهای ساخته شده در قالب مسکن مهر با مشکلاتی در حوزه زیرساخت مواجه است و برخی واحدها نیز از استحکام لازم برخوردار نیست.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تامین مسکن مردم را از وظایف دولت دانست و تصریح کرد: البته تامین مسکن مردم از سوی دولت زمانی اقدام مثبتی خواهد بود که ضرر و زیان مالی و جانی را متوجه مردم نکند.

وی افزود: متاسفانه برخی از پیمانکارانی که در طرح مسکن مهر به کار گرفته شده‌اند به هیچ وجه کارآمد نبوده و تعدادی از آنان پیمانکار ساختمان نیستند که همین موضوع استحکام واحدهای مسکونی ساخته شده را زیر سوال می‌برد.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به اینکه در مورد بسیاری از واحدهای مسکن مهر زیرساخت‌های اولیه نیز در نظر گرفته نشده است، تاکید کرد: در برخی مناطق حدود ۲ هزار واحد مسکن مهر احداث شده، اما نه تنها برای این واحدها زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و گاز پیش‌بینی نشده بلکه در مورد احداث مدرسه و فضای سبز نیز هیچ تدبیری اتخاذ نشده است.

دامادی با بیان اینکه اشکالات مسکن مهر بیش از نقاط مثبت آن است، یادآور شد: به‌عنوان مثال در شهرستان ساری در بستر رودخانه اقدام به احداث مسکن مهر شده که اتخاذ این تصمیم از سوی مسئولان جای سوال و بررسی دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ناهماهنگی بین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط را از دلایل مشکلات به ‌وجود آمده در مورد مسکن مهر دانست و گفت: علاوه بر این سوءمدیریت تاثیر بسزایی در آماده نبودن زیرساخت‌های مسکن مهر داشته است./خانه ملت/210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1391
زنده باد دامادي درساري مسكن مهر درنزديكي جويبار احداث شد
نا شناس 29 آبان 1391
اون واحد یکی از پروژه هاست و بزرگترین شهرک اقماری مازندران که دقیقا تو مرز ساری و جویبار احداث شده 2700 واحد هم هست چند تا دیگه از این جور شهرکها هم تو ساری داره احداث میشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.